小値賀島のお祭りパート2!Festival of Ojika island!

こんにちは
Hello!

素敵な天気だった小値賀島です。
Good weather in Ojika island.

今日はお祭りの写真の続きです。
Today I continued to write about festival of Ojika island.

子供達一生懸命踊ってました。
Children from Ojika danced the best.  

素晴らしい
Impressive!

若者の力が地域を活性化させます。
Young power will do and did local revitalization.

地区の踊りもカッコよかったです。
Such a nice dance and they did great dance.

狐踊り
Fox dance

カラオケメロディーの常連さんやお友達が踊ってました。
Our friends was dancing!

(*」゚∀゚)」YEAH!

ピース!
Hello!

ニコニコ!
Smile!

ハンパね~!
Holy!

ワンナイトカーニバル
One night carnival

カッコイイ
Cool!

蛇踊り
Snake dance

迫力満点です!
It was full impact! 

地域貢献のために
For regional contribution!

全力で頑張ってました。
We did the best!

私も全力あるのみ!
I did my best too!

さあ!
OK people!

明日からも頑張ろう
Let's enjoy our life!

Have a nice night!

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment