本日小値賀幼稚園、保育園合同運動会がありました。We had a sports meeting in kindergarten this morning!

こんにちは!
Hello

今日は曇りの小値賀島です。
Today is cloudy weather in Ojika island.

本日小値賀幼稚園、保育園合同運動会がありました。
We had a sports meeting in kindergarten this morning! 

子供達は小値賀島の希望と未来ですね!
Children of Ojika island are our future and hope in Ojika island.

2人とも頑張りました。
Nice job!, kids did their best!

かけっこ一生懸命
My son try as hard as foot race

ダンスも上手に踊れました!
He did great dance! 

毎回クールなカメラ目線です!
He is always cool and looking at camera every time.

綱引きも頑張りました!
He did great job, tug-of-war.

ペンギン親子もお魚ゲットできました。

最後のリレーは感動したぞ!
Last program was a relay, I was so impressive kids did the best.

みんな最高な笑顔でしたね!
I saw a lot of happy smile!

子供は夢と希望です。
Children is our hope and dream!

次男もお疲れ様!
Good job my son!

私も元気をたくさんもらいました!
Always、you give me a lot of power. 

今日は小値賀島の小さい運動会からでした。
Today I showed you a sports meeting from small island call Ojika island.

素敵な日曜日でありますように!
Have a nice Sunday!

NewerStories OlderStories Home

0 コメント:

Post a Comment